Strona główna » Doradztwo marketingowe

Doradztwo marketingowe

Doradztwo marketingowe daje wiedzę o tym, jakie działania są niezbędne, aby utrzymać dotychczasowych oraz pozyskać nowych klientów. Zaproponować, w jakim czasie działania te powinny zostać podjęte oraz jak zaplanować i najefektywniej wykorzystać budżet marketingowy. Nie od dziś wiadomo, że bez przemyślanego marketingu, ryzykujemy utratę czasu i pieniędzy, które nie przyniosą spodziewanych efektów.

Nasi doradcy, przygotowując analizę dotychczasowych działań marketingowych w firmie scharakteryzują kim jest klient i jakie są jego oczekiwania. To z kolei jest podstawą strategii marketingowej, której celem zazwyczaj jest zwiększenie zysków firmy. Prowadzenie działań marketingowych jest niezbędne do wyróżnienia się na tle konkurencji oraz realizacji celów sprzedażowych.
Bez marketingu – czyli przede wszystkim realizacji konkretnych planów, popartych wcześniejszą analizą i twardymi liczbami, firma nie może budować, wdrażać i udoskonalać własnej strategii marketingowej na przyszłość.

spotkanie biznesowe grupy ludzi przy laptopie
ikona lupy

Audyt marketingowy

Audyt marketingowy stanowi pierwszy etap projektów doradczych lub jest realizowany jako osobny projekt. Jego celem jest weryfikacja i dokonanie oceny dotychczasowych działań marketingowych, pozyskanie określonych informacji dotyczących otoczenia rynkowego lub opracowanie rekomendacji na temat sposobów zwiększenia efektywności działań marketingowych.

ikona ścieżki do mety

Opracowanie strategii działań marketingowych

Drugi etap działań to opracowanie strategii marketingowej tj. określenie narzędzi marketingowych i mechanizmu marketingowego, co pozwala ukierunkować działania na realizację zamierzonych celów. W procesie opracowywania definiowane są działania marketingowe, promocyjne lub reklamowe, które zapewniają najbardziej efektywny sposób realizacji założonych celów.

Realizacja działań marketingowych – plan działań marketingowych

Przygotowaną i zaakceptowaną strategię działań marketingowych rozpisujemy na konkretne działania w czasie – tzw. plan działań marketingowy. Tak przygotowany i zaakceptowany plan działań marketingowych wdrażamy w życie. Pracujemy zgodnie z opracowanym harmonogramem prac, na bieżąco konsultując z zamawiającym ich przebieg.

ikona listy zadań

Weryfikacja celów

Na każdym etapie realizacji projektu zapewniamy Klientowi stałą opiekę nad jego wynikami. Dzięki temu ma nieograniczony wgląd do postępu prowadzonych przez nas działań. To nas dodatkowo motywuje oraz daje pewność, że nawet najdrobniejszy szczegół dopracowany jest do perfekcji. W razie konieczności wprowadzamy nasze propozycje zmian, tak aby osiągnąć zamierzony efekt końcowy.

ikona przedstawiająca sylwetki ludzi
Zadowolonych klientów
0 +
ikona przedstawiająca checklistę
Zrealizowanych projektów
0 +
ikona przedstawiająca kubek kawy
Wypitych kaw
0 +