FOTOGRAFIA PRODUKTOWA - LUBLIN
W fotografii produktowej najważniejszy jest obraz, czyli element, który najbardziej przyciąga oko i skupia uwagę. Natrafiając na dowolny przekaz (nie tylko reklamowy), w pierwszej kolejności patrzy się na zdjęcia, a dopiero potem czyta treść. Dlatego tak ważne jest stworzenie ciekawych zdjęć, które już od pierwszych chwil zainteresują odbiorcę.
Dlaczego zdjęcia produktowe są tak ważne?
W procesie kreowania wizerunku firmy należy położyć bardzo duży nacisk na zdjęcia produktów. Są one bowiem równie ważne, jak logo, layout czy strona www. Odpowiednio wykonane i zaaranżowane zdjęcia produktowe sprawią, że fotografowane artykuły w zasadzie same będą się sprzedawać!
Dlatego, proponujemy naszym klientom profesjonalne usługi fotograficzne, takie jak:
- fotografia produktowa,
- fotografia sesyjna,
- plenery,
- retusz zdjęć,
- packshoty,
- prezentacje 360 stopni.
Fotografia reklamowa
Oferujemy usługi w zakresie fotografii reklamowej, które dostosowujemy każdorazowo do potrzeb Klienta. Zapewniamy fachowe doradztwo naszych koordynatorów kampanii reklamowych w doborze odpowiednich działań. Mogą to być na przykład zdjęcia produktowe, które nasi graficy następnie wykorzystują do przygotowania materiałów promocyjnych takich jak gazetki, ulotki, foldery lub katalogi.
Zdjęcia packshot
Jednym z najczęściej stosowanych sposobów prezentacji produktów są zdjęcia typu packshot, czyli takie, w których produkt ukazywany jest na białym tle. Ciekawą formą fotografii tego typu są prezentacja 360 stopni, zyskujące w ostatnim czasie coraz większą popularność. Interaktywne packshoty obrotowe przedstawiają przedmiot za pomocą ruchomego obrazu, który uzyskuję się poprzez złożenie w formie prezentacji sekwencji zdjęć, ukazujących produkt pod różnymi kątami. Fotografia packshot 360 stopni to rozwiązanie, które umożliwia zwiększenie sprzedaży i stanowi ukłon w stronę klientów. Pozwala ona bowiem na dokładne zapoznanie się z właściwościami produktu i obejrzenie go z każdej strony bez konieczności jego kupowania.
Packshot w formie prezentacji 360 stopni lub tzw. zdjęć „duch” (stosowane przy prezentacji odzieży, wykonywane na manekinie usuwanym w postprodukcji) umożliwia obejrzenie produktów w 3D z równoczesnym powiększaniem lub pomniejszaniem fotografii. W efekcie przybliża on robienie zakupów online do tych dokonywanych w tradycyjnym sklepie.